۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱

معاون رییس‌جمهور:

اولویت مهم دولت رفع نقاط حادثه‌خیز در سطح جاده‌ها است

اولویت مهم دولت رفع نقاط حادثه‌خیز در سطح جاده‌ها است

خرم‌آباد - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: یکی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم رفع نقاط حادثه‌خیز در سطح جاده‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود منظور ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح پل «بلیلوند» خرم‌آباد و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مساله حمل و نقل و ترافیک شهری جز مسائل مهم مردم است و امیدواریم بتوانیم این حوزه و خطرات آمد و شد مردم را تسهیل و کم کنیم، اظهار داشت: این می‌تواند بزرگ‌ترین خدمت به مردم باشد.

وی با اشاره به نقاط حادثه خیز در سطح جاده‌های کشور، عنوان کرد: باید پل‌ها و زیر گذرهای لازم را برای کاهش این نقاط حادثه‌خیز و همچنین وقوع تصادفات احداث شوند. وی، یکی از اولویت‌های مهم دولت را رفع نقاط حادثه‌خیز عنوان کرد و گفت: در این راستا طی امسال اعتبارات خوبی برای این حوزه اختصاص پیدا کرده و برای سال آینده نیز این اعتبارات تقویت خواهند شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم نقاط حادثه‌خیز خیز را که معمولاً موجب تصادفات زیادی در سطح جاده‌ها می‌شوند را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کنیم.

کد خبر 6009072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      0 0
      یکی از اصلی‌ترین دلایل ترافیک و تصادفات بخصوص در شهرستان ها ..سد معابر توسط دستفروشان .و توقف های غیرمجاز خودرو هاست ..که رفع آنها فقط .. اعمال قانون است!